Rabarbarrross

Wiele potraw już robiłam z rabarbaru ale jeszcze nigdy nic sama nie wymyślałam. Z potrzeby chwili ukręciłam to ciasto ze składników wybitnie podręcznych. Efekt był zachwycający.



200 ml (150 g) cukru
3 jajka
3/4 szkl. oleju
3 łyżki śmietany 10%
2 szkl. mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3 łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią
3 łodygi rabarbaru

Cukier i jajka miksujemy na gładką masę. Dodajemy olej i śmietanę a następnie mąkę z proszkiem.
Rabarbar obieramy i kroimy na kawałki 2 cm grubości.
Blaszkę lub tortownicę smarujemy masłem. Wykładamy ciasto i wciskamy w nie kawałki rabarbaru. Całość posypujemy cukrem waniliowym,
Pieczemy ok. 30 minut w 180 stopniach.

Komentarze

  1. piękny placuszek;) mam trochę rabarbaru, więc chyba się skuszę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty