Przaśne naleśniki z kiełbasą i pieczarkami

Niektórym naleśniki kojarzą się tylko z czymś słodkim. Mi odkąd milion lat temu zjadłam na krakowskim rynku naleśnika z pieczarkami i serem najlepiej smakują właśnie tak czyli na ostro. Oto moja wariacja. Składniki proste podobnie jak i nie skomplikowany ich smak. Proporcja farszu starcza na 6 solidnych placków naleśnikowych, takich ok. 26 cm średnicy.


przepis na ciasto naleśnikowe znajduje się tutaj

Farsz:
250 g pieczarek
200 g cienkiej kiełbasy
1 szalotka
160 g żółtego sera startego na małych oczkach
łyżka koncentratu pomidorowego
sól i pieprz do smaku
po łyżce masła i oliwy do smażenia

Pieczarki i cebulę obieramy i drobno kroimy. Na patelni rozgrzewamy tłuszcz i smażymy na nim pokrojone warzywa. Gdy pieczarki się przyrumienią dodajemy na patelnię pokrojoną w ćwierć plasterki kiełbasę i smażymy aż nabierze złotego koloru. Solimy i pieprzymy. Wyłączamy gaz i dodajemy koncentrat. Mieszamy energicznie. Gdy składniki przestygną wsypujemy do nich ser i mieszamy.
Na placki naleśnikowe nakładamy farsz i zwijamy tak jak krokiet. Odsmażamy na oleju by ser w naleśnikach się roztopił.

Komentarze

  1. Takie pikantne naleśniczki z super farszem- strzał w dziesiątkę jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też wolę naleśniki w wersji wytrawnej, a to ciasto bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty