Ale Babka Kawowa!

Prosty przepis znaleziony w Ekspresjach kulinarnych
Piękna, wilgotna i łatwa  w przygotowaniu łakoć dla mojego kawoluba. 
Niestety okazała się mało kawowa choć i tak bardzo smaczna :)


2 szklanki mąki pszennej
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
200 g miękkiego masła roślinnego
2 łyżeczki kakao
4 jajka
1 szklanka cukru
1 cukier waniliowy
1/2 szklanki mocnego naparu z kawy
2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
cukier puder do posypania


Masło ucieramy z kawą rozpuszczalną, cukrem, cukrem waniliowym i jajkami. Na przemian wsypujemy mąkę z proszkiem do pieczenia, kakao i wlewamy napar z kawy.
Blachę do babki smarujemy masłem i posypujemy bułką tartą.
Ciasto wlewamy do blachy i pieczemy 45 minut w 180 st.C. Po ostudzeniu posypujemy cukrem pudrem.


Jutro mnie nie będzie w blogoświecie i czeka mnie trochę nerwów. Jedziemy z Synciem do szpitala na badania. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie szybko i bezboleśnie, i wrócimy raz dwa do domku :) ale stres mam ogromniasty!!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty