Chłodnik Ogórkowy czyli Zupowy Wtorek odc.24

Tuż po Greckiej Sałatce to moja kolejna propozycja na upalny dzień. I choć dzisiaj jest już trochę chłodniej to nadal mam chęć na takie właśnie posiłki. Pomysł podpatrzony w najnowszym KUKBUKu.


Chłodnik Ogórkowy

1 ogórek szklarniowy bez skórki
5 rzodkiewek
po pół pęczka szczypiorku i koperku, posiekane
jogurt naturalny ok 340 g
ew. kefir by wyregulować gęstość
sól, pieprz
oliwa

Ogórka i rzodkiewki ścieramy na grubych oczkach tarki, dodajemy zioła i jogurt. Przyprawiamy i mieszamy. Chłodzimy w lodówce. Przed podaniem skrapiamy oliwą.


Komentarze

  1. Wspaniały, też lubię go robić w upalny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe zawsze myślałam, że chłodik to tylko z botwinki a tu proszę :) choć ostatnio widziałam też pomidorowy (tu https://www.facebook.com/mojanowafigura/app_357466927710122) i też się mocno zdziwiłam... moja wiedza o letnich zupach jest jak widać znikoma ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. wszem i wobec dziekuję za miłe słowa i polecam tę zupkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pychota, mam ten numer i widziałam i była w planie ale totalnie zapomniałam. Dziękuję za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty