Dziś Zupy nie będzie... i NAGRODY!

Nie gotuje dzisiaj zupy dojadamy nadal chili, o którym miałam napisać wczoraj ale jakoś mi się nie udało ;/ napisze o nim dzisiaj kiedy Syncio pójdzie spać i umyję podłogi, zasiądę wówczas z kubkiem kawy i ciastkiem i napisze co miałam napisać :) Tymczasem wreszcie mogę Wam pokazać nagrody w Ciasteczkowym Konkursiku :) jako że konkursik skromny to i nagrody nie wypasione ale z mojego budżetu i to dlatego.

Taaa dam! mamy tutaj czekoladę 70% idealna do czekoladowych ciasteczek, mamy foremki metalowe w kształcie zwierzaków, a jak już zjecie słodkości będziecie mogli skorzystać z serwetki :) wszystko z IKEI...
i jeszcze będziecie mogły przystroić uszy kolczykami mojej roboty, DO WYBORU wiszącymi lub sztyftowymi.
Jeśli jeszcze nie wzieliscie udziału a nagrody Was interesują to zapraszam do odwiedzenia linku powyżej!





Komentarze

  1. Nagrody bardzo ładne:) cieszę się, że biorę udział:) w Ikei byłam z 15 lat temu...:) (i na razie eis nie zapowiada żebym pojechała) nawet nie wiedziałam ze można tam kupić czekoladę:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty