Zupa krem z marchwi, z razowym makaronem, migdalami i miodem czyli Zupowy Wtorek odc.39

Mamy tydzień pod znakiem makaronów wszelkich. Dzisiaj królował razowy, żytni na dodatek. Gościł w kremowej zupie z marchwi. Kombinacja fajna, smaczna i łatwa w przygotowaniu. Inspiracja było jedno z dań w dodatku w lutowej KUCHNI.


Przepis niebawem jak Gnomy pójdą spać :)

Mamy środowe wczesne popołudnie... 
No i usnęłam wczoraj z Gnomami :) dzisiaj po karnawałowym balu (godz. 8-10...) wreszcie mam chwilkę na uzupełnienie przepisu.

300 g marchwi
1 łyżka masła
2 łyżeczki miodu
sól, pieprz
125 ml śmietany 18%  (ja użyłam dozwolonego kefiru)
500 ml bulionu warzywnego
200 g makaronu razowego, u mnie żytnie świderki eko
2 garście płatków migdałowych
natka pietruszki do posypania

Marchewkę obieramy i kroimy w kostkę. Podsmażamy na maśle chwilkę, doprawiamy solą, pieprzem i miodem. Wlewamy śmietanę i bulion i gotujemy ok 10-15 minut aż marchewka będzie miękka. Makaron gotujemy wg przepisu na opakowaniu.
Część marchewki po ugotowaniu wyjmujemy z zupy, resztę miksujemy na lekki krem. Dorzucamy do garnka odłożoną wcześniej marchewkę. Na suchej patelni podprażamy łatki migdałowe, siekamy natkę.
Makaron wkładamy do miseczek, wlewamy zupę, posypujemy płatkami i natką.



Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty