Koktajl truskawkowy z miętą

Nastał czas truskawek i czas chłodnych napojów. Wczoraj wróciliśmy z Synciem z odprowadzania Córci i oboje ledwo żyliśmy. Zamarzyło mi się chłodne trzecie śniadanie i zrobiłam koktajl. Tradycyjny, lekko podkręcony. Mi smakował bardzo a małemu jeszcze bardziej.
A wieczorem gdy wróciliśmy z Córcią ze szkoły i placu zabaw specjalnie na jej życzenie i dla niej powstał kolejny koktajl, całkiem inny...


Koktajl truskawkowy

szklanka truskawek, odszypułkowanych
pól szklanki kefiru
łyżeczka miodu
garść listków mięty
ew. 2 kostki lodu

Wszystkie składniki wkładamy do blendera i miksujemy. Podajemy póki zimny, dekorujemy listkami mięty :)


Komentarze

  1. Hej dyslektyku, fajne robisz zdjęcia. A o błędy się nie martw :)
    Ja robiłem ostatnio tartę z rabarbarem, bo jest sezon na rabarbar, ja robiłem z tego: Jak zrobić tartę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa :) Nad błędami ciągle pracuję a i zdjęcia staram się robić coraz lepsze :)
      Tarta smakowitą się wydaje :) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty