Orzeźwiajacy koktajl z grejpfrutem, szpinakiem i kokosową nutą

Wspominałam Wam wczoraj o panującym u nas czasie na koktajle. Dzisiaj proponuję bardzo orzeźwiający, prosty w przygotowaniu, bez mleczny koktajl, który zrobiłam specjal for Córcia. Smakował jej bardzo choć okazał się na tyle sycący, że i ja pojadłam, no właśnie jest bardzo gesty więc polecam zaopatrzyć się w łyżeczkę :) inspiracją była koktajlowa strona z KUCHNI 6/2014.


Orzeźwiający koktajl z grejpfrutem, szpinakiem i kokosowa nuta

sok z połowy czerwonego grejpfruta, wraz z miąższem
1/2 zielonego jabłka, ze skórką, bez gniazda nasiennego
łyżka orzechów włoskich
4 łyżki mleka kokosowego
garść listków szpinaku
3 kostki lodu

Wszystkie składniki wkładamy do blendera i miksujemy na wysokich obrotach i gotowe! przelewamy do szklanki, możemy udekorować orzechami.



Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty