Zupa, makaron czyli zapowiedzi i niespodzianki

To będzie krótki post. Od dwóch dni próbuje zamieścić przepis na cudowną, jesienna zupę i nie mam kiedy. Mój podopieczny chory, Córcia dziś w nocy tez w kiepskiej formie. Ja również jakaś bez sił i z bólem głowy. Życie się toczy i niestety nie tylko fajne niespodzianki robi ale o tym inną razą.

Dzisiaj o tym co chciałabym Wam zaproponować do jedzenia. Szybkie, proste potrawy, z wyglądu dość niepozorne, do przygotowania dosłownie z 5-6 składników i to w 15, góra 40 minut. A jakie do tego pyszne!!!!

Niebawem zapraszam na magiczny Krem z Marchwi z Mlekiem Migdałowym i Fetą oraz na Farfalle z Sosem Grzybowym.



Wczoraj w drodze ze szkoły spotkała mnie bardzo miła niespodzianka od QMP-Dobrej Wołowiny.
Ni z tego, ni z owego zadzwonił Pan kurier z info, że ma dla mnie paczkę. Z zainteresowaniem ja otworzyłam a tam... zobaczcie sami :) dzięki Ci Dobra Wołowino!!!



Komentarze

  1. lubie zupy krem i szybkie dania :) a te Twoja miseczki w których nam serwujesz swoje smakołyki powalają :)
    a czy Ty z nich jesz czy tylko na potrzeby blogowe ?
    ezeli jesz w jich to jak sie sprawuja w codziennym uzytkowaniu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa :)
      Miseczki wykonałam spory kawał czasu temu na zajęciach z ceramiki i kiedyś używałam im na co dzień a teraz bardziej od święta czyli np. do zdjęć. Potem oczywiście zjadam z tej miseczki sfotografowana porcję :)

      Usuń
    2. ach i jeszcze o tym jak się sprawują, całkiem dobrze choć nie można ich myć w zmywarce i raczej nie fajnie jest namaczać bo potem pachną mokrą gliną :)

      Usuń
    3. sliczne te Twoje miseczki
      dziękuje :*

      Usuń
  2. Może i krótko, ale jak apetycznie-u nas też królują podobne kolory, dynia, dynia i jeszcze raz dynia ;-)
    Jesień. Baza wirusów został zaktualizowana - zdrówka wszystkim życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty