Kubek z niespodzianka

Co jest w tym kubku? nie, to nie konkurs, choć ostatnio na podobne pytanie odpowiedziałam w pewnym konkursie i wygrałam kalendarz.
Dzisiaj mam dla Was pytanie czysto retoryczne bo i odpowiedź czai się za rogiem.


W kubeczku znajduje sie napar owocowy, herbatka z suszu owocowego.
Skład mieszanki to owoce czarnego bzu, jagody, aronii, jabłka, głogu, jarzębiny, kwiat hibisusa i skórka z dzikiej róży oraz aromat. Hibiskusa mamy tu jedynie 10% więc wcale nie dominuje smaku mieszanki. Mnie cieszy to ogromnie ponieważ za nim nie przepadam. Herbatka ma intensywnie czerwony kolor i obłędnie owocowy smak, bardziej przypomina on domowy, esencjonalny kompot niż herbatkę owocową. Jest naprawdę genialnie rozgrzewający i smaczny!
Napar otrzymałam od firmy bi fix. O innych produktach tejże firmy wspominałam w odrębnych wpisach (tu i tu). Napar zdecydowanie najbardziej przypadł mi do gustu. Ma niebanalny smak, pięknie pachnie i ten kolor... zobaczcie sami!


Komentarze

  1. Smacznego! Dziś piłam czarną z suszonymi i świeżymi jabłkami, cynamonem i dużą ilością świeżego imbiru - interesujący smak to był.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty