Urodziny i Ksiazek stosy dwa

Dzisiaj znowu świętujemy! Córcia ok godziny temu skończyła 7 lat. Nie wiem kiedy to minęło, ja mam wrażenie, że urodziłam ja wczoraj i wszystko pamiętam, uczucia, emocje, strach i zmęczenie ale przede wszystkim radość!
Będzie się działo dzisiejszego wieczoru ponieważ z okazji urodzin Córcia zaprosiła koleżanki na piżamowe przyjęcie. W planach mamy salon spa, maseczki, kąpiele, konkurs próbowacza, tort bułeczkowy, wspólne pisanie opowiadania, dwa straszne filmy ale przede wszystkim nocowanie!!!
Mam nadzieję, że wszystko się uda jak należy :)

Tymczasem zapraszam do obejrzenia dziecięcego i mojego stosiku książkowego.
Część powieści już zaczęłam, kilka własnie skończyłam. mamy tu historię, kryminał i coś smakowitego. Wszystkie książki warte są polecenia. Szczególnie opowieści o Gruffalo dla dzieci oczywiście i kolejny tom cyklu Północna Droga Elżbiety Cherezińskiej, o czasach Wikingów :)





Komentarze

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty