Sałatka makaronowa z fasolką szparagową i pomidorami suszonymi

To był kulinarnie bardzo inspirujący dzień. 
Kolega przyniósł do pracy drugie śniadanie, którym mnie poczęstował. Tak mi zasmakowało, że postanowiłam wykorzystać podobne składniki i przyrządzić je po swojemu. 
Powstała pyszna sałatka, która można również podać na ciepło. Ziarno słonecznika można zastąpić migdałami lub pestkami dyni. 
Myślę, że pasował by tu również tarty parmezan.



Sałatka makaronowa z fasolka szparagowa i pomidorami suszonymi

250 g zielonej fasolki szparagowej
100 g makaronu, u mnie spaghetti ale może być każdy inny
2 łyżki uprażonego na suchej patelni słonecznika
10 suszonych pomidorów z zalewy
2 łyżki zalewy z pomidorów
sól, pieprz

Fasolkę i makaron gotujemy do miękkości i studzimy.
Nasiona słonecznika prażymy i studzimy. Pomidory odsączamy i kroimy w paseczki.
Wszystkie składniki mieszamy. Sałatkę chłodzimy i podajemy udekorowana prażonym słonecznikiem.

Komentarze

  1. Wiewióro Ty jedna! W super mięsnym sosie w opisie zgubiłaś szalotkę, a wiedz, że takie młotki kuchenne jak ja to przepis jak Biblię czytają i tak długo jak mi nie napisze co z szalotką zrobić to ja jej z czosnkiem na oliwie nie usmażę.
    Pilnuj się, bo ja tu Twojego bloga mam zamiar w kuchni przerobić i Ty mi takich nie rób. Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie wniosku. Jołaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno Droga! wniosek rozpatrzyłam w trybie natychmiastowym i obiecuje, że gubić więcej nie będę co więcej, od razu poprawiam błąd czyli oliwę zamieniam na szalotkę :)
      Buziaki!

      Usuń
    2. Ty już tam lepiej nie mieszaj. Ja to będę dziś jadła...

      Usuń
  2. Pyszna salatka! Uwielbiam suszone pomidory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pycha, i to z makaronem! Nic więcej do szczęścia nie trzeba... <3 Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kozo, Majko i Sosno! dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty