Makaron z pesto ze świeżych pomidorów, migdałów i czosnku

To jeden z tych szybkich i bez problemowych obiadów, jakim zdarza się gościć na wiewiórczym stole. Makarony kocham niemalże pod każdą postacią, sosy pomidorowe również!
Do przygotowania tego pesto zainspirowała mnie Nigella a dokładnie jej książka "Nigellissima".
Zamieniłam składniki, zmodyfikowałam proporcje i otrzymałam super pyszny, 
tak bardzo MÓJ, wegański sos!



Makaron z pesto ze świeżych  pomidorów, migdałów i czosnku

500 g makaronu świderki
sól

250 g pomidorów
2 ząbki czosnku
50 g płatków migdałowych
30 g rodzynek
3 suszone pomidory z zalewy
1/4 szkl. oliwy

do podania:
listki bazylii
starty ser (można pominąć)

Makaron gotujemy wg przepisu na opakowaniu.
W tym czasie w malakserze umieszczamy pomidory, migdały, rodzynki, czosnek oraz oliwę. Miksujemy na pastę ew. podlewając odrobina wody z gotowania makaronu. Makaron odcedzamy, łączymy z pesto. Nakładamy do miseczek i dekorujemy listkami bazylii i tartym serem typu Bursztyn.


Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty